Gradski prevoz je veoma los,jednostavno ne funkcionise kako bi trebalo.Autobusi,trole i tramvaji idu nedovoljno cesto. Uvece i vikendom se ceka na prevoz i vise od pola sata. U spicu je neizdrziva guzva, a i prebukiranost u samom prevozu cesta pojava. Trebalo bi da se napravi nova mreza GSP linija i redova voznji, tako da se prevoz ne ceka dugo i da bi voznja normalno funkcionisala.
Komentari
Potrebno je poboljsati tacnost reda vožnje. Kada bi gradjani redovno placali bus plus, mozda bi to omogucilo angazovanje veceg broja vozila na odredjenim linijama.
Smatram da bi resenje bilo da sami vozaci mogu u realnom vremenu da prijave kasnjenje koje ce biti prikazano na stanicama za cekanje prevoza. A da na osnovu broja prijavljenih kasnjena na mesecnom nivou se preduzimaju odgovarajuce mere, Adis Redzovic 1033/2017.
Uvodjenje rasporeda bi takodje moglo da smanji guzvu u gradu u jutarnjim i poslepodnevnIm spicevima. Zabrana kretanja recimo teretnih vozila bi dosta olaksalo samu guzvu u saobracaju.
Takodje mislim da bi povecanje broja autobusa delimicno resilo problem.Ukoliko posmatramo Beograd povecano koriscenje bicikla i trotineta bi moglo dosta da pomogne.
Sofija Simovic 239/2016
Mislim da je jedan od problema i nedovoljan broj vozača kao i mali vozni park. Neophodno je ili pronaći investitore koji će proširiti vozni park ili izvršiti proširenje kroz postojeće privatne prevoznike - raspisivanjem tendera/ konkursa.
Postoji veliki broj privatnih prevoznika koji bi mogli pružati uslugu prevoza bar tokom špica.
Problem gradskog prevoza bi se u velikoj meri rešio kada bi se smanjile gužve u saobraćaju u Beogradu. Ali i van toga moguće je izvršiti mala poboljšanja GSP-a. Na osnovu BUSplus sistema, kamera, moguće je prikupiti podatke poput opterećenosti pojedinačnih linija GSP-a, broj putnika na određenim stanicama,kašnjenja, zadržavanja na stanicama i slično pa na osnovu tih podataka izvršiti određene promene poput: povećanja/smanjenja broj linija u određenim periodima , izvršiti pomeranje/uvođenje/uklanjanje pojedinih stanica, promeniti trasu, uvesti novu liniju.
Jedno od rešenja može biti i promeniti samu infrastrukturu saobraćaja, odnosno izgraditi podzemni metro i omogućiti više biciklističkih staza, kako bi ljudi mogli i to da koriste kao prevozno sredstvo, čime bi se smanjio broj automobila i autobusa, pa bi samim tim gužve bile manje i autobusi bi na vreme stizali na stajališta.