Skip to main content

Kvalitet usluge GSP-a

Podnеo Uroš Totović na dan Sre, 07/01/2020 - 19:01

Problemi sa gradskim prevozom u Beogradu nisu novost. Pod ključne probleme možemo navesti loš kvalitet, visoku cenu karata, neredovnost prevoza, finansijski neodrživo poslovanje i netransparentnost u subevncionisanju od strane grada Beograda. Zbog toga je glavni efekat uvođenja BusPlus sistema trebalo da bude poboljšanje kvaliteta usluge, efikasnija naplata karata i smanjenje troškova funkcionisanja javnog prevoza. Umesto toga, i nakon uvođenja novog sistema imamo lošu naplatu karata, konflikte između putnika, kontrolora i komunalnih policajaca, uništavanje validatora i nastavak politike subvencionisanja.

 

Na koji način možemo poboboljšati nivo usluge gradskog prevoza kako ni građani bili zadovoljni?

Up
3

Komentari

vvirijevic Ned, 07/12/2020 - 12:31

Svi ovi problemi dovode do toga da ljudi ne zele da placaju kartu za voznju gradskim prevozom, a to dovodi do mnogo vecih problema. Mislim da bi uvodjenje automata kao sto imamo na stadionima, gde putnici ne mogu da prodju u slucaju da nemaju kartu, bilo idealno resenje koje bi obezbedilo da svaki putnik koji zeli da se vozi, plati kartu i time doprinese i razvoju GSP-a, a samim tim i unapredilo uslugu prevoza koju dobija od GSP-a.