Problemi sa gradskim prevozom u Beogradu nisu novost. Pod ključne probleme možemo navesti loš kvalitet, visoku cenu karata, neredovnost prevoza, finansijski neodrživo poslovanje i netransparentnost u subevncionisanju od strane grada Beograda. Zbog toga je glavni efekat uvođenja BusPlus sistema trebalo da bude poboljšanje kvaliteta usluge, efikasnija naplata karata i smanjenje troškova funkcionisanja javnog prevoza. Umesto toga, i nakon uvođenja novog sistema imamo lošu naplatu karata, konflikte između putnika, kontrolora i komunalnih policajaca, uništavanje validatora i nastavak politike subvencionisanja.
Na koji način možemo poboboljšati nivo usluge gradskog prevoza kako ni građani bili zadovoljni?
Komentari
Svi ovi problemi dovode do toga da ljudi ne zele da placaju kartu za voznju gradskim prevozom, a to dovodi do mnogo vecih problema. Mislim da bi uvodjenje automata kao sto imamo na stadionima, gde putnici ne mogu da prodju u slucaju da nemaju kartu, bilo idealno resenje koje bi obezbedilo da svaki putnik koji zeli da se vozi, plati kartu i time doprinese i razvoju GSP-a, a samim tim i unapredilo uslugu prevoza koju dobija od GSP-a.