Skip to main content

Saobraćajne gužve

Podnеo sergej na dan Ned, 04/26/2020 - 18:02

Sve veći problem u Beogradu, pogotovo u zadnjih par godina predstavljaju gužve u saobraćaju. Postoji veliki broj uzročnika koji dovodi do ovog problema. Sve veći broj vozača, stari autobusi koji se često kvare, loš kvalitet puteva, nedovoljno dobro regulisane raskrsnice.. Ovi faktori svakako predstavljaju probleme koje grad treba što pre da reguliše.

Up
5

Komentari

Masa Saric Sub, 05/02/2020 - 07:42

Ovo predstavlja jedan od najvećih problema u Beogradu.

Svakodnevna vožnja u špicu, nepodnošljive gužve, sezonska zakrčenja puteva. Ulicama i putevima kreće se previše automobila pa su ove stvari odavno postale svakodnevnica. Proveravanje vremenskih prilika i uslova na putu unapred, pomaže nam da isplaniramo rutu i znamo šta možemo očekivati. Takodje, mnogo automobila na putu znači veću šansu za fatalne sudare pa je zato važno da naučimo da uočimo i izbegnemo opasnosti. Ono što bi bilo od velike pomoći je aplikacija koja prati i informiše gradjane u kom delu grada je gužva.

 

 

marocko Ned, 05/03/2020 - 12:30

U okviru svih problema u saobracaju u Beogradu  uprava grada se najvise bavi problemom guzve u saobracaju. Najbolje resenje bi bila izgradnja metroa na kojoj se radi, tako da nam ostaje da budemo strpljivi. 

danilogacevic Sub, 05/16/2020 - 17:16

Problem mozemo resiti ako bi napravili aplikaciju koja na osnovu podataka iz google mapa predvidja kada su najvece guzve u Beogradu i predlaze nam "bolje vreme" u kome mozemo da izadjemo napolje kako bi manje vremene proveli u saobracaju.

Uroš Totović Sre, 07/01/2020 - 20:37

Ovaj problem se može unaprediti širenjem mreže žutih traka, uvođenjem brzih linija i korišćenjem postojeće infrastrukture BG voza. Trenutna mreža žutih traka nije dovoljno rasprostranjena, što predstavlja branu za veću brzinu a samim tim i efikasnost javnog prevoza. Prioritetni prolazak linija javnog prevoza na raskrsnicama i u saobraćajnim “uskim grlima” bio bi regulisan putem semafora koji nekoliko sekundi pre zelenog svetla “otvaraju” prolaz za vozila javnog prevoza. Postojeći kapaciteti BG voza predstavljaju resurs koji je neophodno dalje razvijati i unapređivati.