Svaki 10. od ukupno 25.000 prigovora koje smo prošle godine dobili odnosio se na reklamacije na komunalne usluge, što znači da je više od 2.000 potrošača imalo neki problem u vezi sa tim uslugama. Najveći broj građana žalio se na kvalitet grejanja i tu imamo velikih problema zato što sve veći broj ljudi želi da raskine ugovor sa toplanama i da isključi centralno grejanje zato što su nezadovoljni visokim cenama i lošim kvalitetom usluge.
Aplikacija za prikazivanje troskova i dugovanja komunalnih usluga bi svakom pojedinacnom domacinstvu prikazala na koji nacin su troskovi prikupljeni i na osnovu cega postoje dugovanja. Korisnici bi mogli da prate svoje troskove i da placaju racune online.
Mihailo Igic 296/16
- Prijavite se ili sе rеgistrujtе da bi stе poslali komеntar
Komentari
Aplikacija bi mogla da sadrzi sve podatke koji su građanima inače dostupni na računima, s tim što bi uvid u podatke bio 24h, i ukoliko dođe do neočekivanog i naglog skoka potrošnje, građani bi to mogli da prijave odmah, a ne na kraju obračunskog perioda kada račun stigne.