Pojedini delovi Beograda koji su priključeni na centralno grejanje i pored redovnog plaćanja u toku godine ne dobijaju odgovarajuce grejanje. Kako rešiti ovo i da li se čuje mišljenje gomile dovoljno ili je ipak na kraju sve u rukama nekog drugog?
Jovana Drobnjakovic 22/16
- Prijavite se ili sе rеgistrujtе da bi stе poslali komеntar
Komentari
Uvođenjme određenih merača koji bi bili direktno povezani sa centralom imali bi direktan uvid i mi i oni da li se grejanje obavlja na adekvatan način.
Rešenje bi moglo da bude kreiranje aplikacije na kojoj bi se gradjani mogli pisati predstavnicima svojih mesnih zajednica za probleme ove prirode a na kojima bi onda ti predstavnici mogli da stupe u kontakt sa odgovarajućim organima.
Jakić Nikola 115/16
Aplikacija u kojoj svi korisnik centralnog grejanja traze da se ukljuci grejanja iako nije sezona. Broj korisnika koji traze grejanje se prikazuje javno, to bi omogucilo da se ukoliko vecina hoce grejanje da ga i dobiju bez obzira da li je sezona grejanja ili ne.
Pored aplikacije, resenje bi moglo da bude uvodjenje telefonskih linija koje bi sluzile iskljucivo za prijavu kvarova na grejnoj mrezi, jer sada postoji samo jedna takva linija koja je često zauzeta i nemoguće je dobtiti operatera.