Svi smo svedoci da su u Beogradu električni trotineti ušli u široku upotrebu, međutim još uvek nije rešen problem njihovog kretanja. Kuda da se kreću vozači električnih trotineta? Šta vi o tome mislite?
Imajući u vidu da električni trotineti povoljno utiču na smanjenje zagađenosti vazduha i uštedu vremena korisnika, u interesu države je njihova masovna upotreba. Da li smatrate da su nadležni organi u obavezi da donesu predlog rešenja?
Kako problem njihovog kretanja i dalje nije rešen, vozači električnih trotineta, ali i sami pešaci su u opasnosti. Da li se slažete?
Milica Mirković 1049/17
Komentari
U saglasnosti sam sa datim problemom. trebalo bi uvesti posebne staze koje bi omogucili biciklistama i elektricnim trotinetima da se krecu.
Rešenje bi moglo da bude u iscrtavanju traka namenjenih za električne trotinete i bicikliste, koja bi se nalazila između kolovza i trotoara, bila bi namnjenja samo njima, znači pristup ne bi imali ni pešaci ni ozači automobila. Na teritoriji grada Begorada ovakva traka postoji samo u jednoj ulici zvanicno, u Bulevaru Oslobođenja. Takođe na tehničkim pregledima automobila ne bi bilo loše ugraditi dodatne senzore koji bi obaveštavali vozače ukoliko se nađu u blizini biciklista ili vozača trotineta, radi sprečavanja saobraćajnih nesreća.
Potrebno je više staza kuda bi mogli da se kreću a takođe građane treba obavestiti o mestima prostiranja takvih staza kao i o mestima odlaganja električnih trotineta. Rešenje je kreiranje aplikacije putem koje se navedene informacije mogu dobiti.
Irena Marković 1045/17
Nakon uvođenja novih biciklističkim staza koje bi koristili i vozači električnih trotineta, trebalo bi kreirati adekvatnu aplikaciju koja bi sadržala mapu svih staza u gradu uz navigaciju kako ih iskoristiti da bi se došlo do željene lokacije. Aplikacija bi morala biti ažurna kako bi se omogućilo pravovremeno obaveštvanje o zatvorenim stazama.
Minja Gačić 1022/17
Idealno resenje bi bilo u pravljenju staza koje su iskljucivo namenje za elektricne trotinete i bicikliste i koje bi bile namenjene samo njima, pesaci ne bi smeli tuda da se krecu. Trebalo bi kreirati i aplikaciju koja bi sadržala mapu svih staza u gradu uz navigaciju kako bi dosli do odgovarajuce lokacije.
Zakonskim regulisanjem ovog problema od strane nadležnih organa, obezbeđivanjem staza namenjenih za ova vozila kao i mesta za njihovo punjenje dva ključna problema u gradu bi bila rešena, a to su gužva i zagađenost vazduha.
Tešović Kaća 422/16