Skoro svako stanovniku Beograda poznata je famozna linija 50 na koju u toku špica često nije moguće uopšte ući. Leti zbog broja ljudi u svakom autobusu klima nije u moćnosti ni približno koliko je potrebno da ohladi autobus. Takodje sama vožnja u autobusu traje veoma dugo jer ulazak putnika u pretrpan autobus ide veoma teško.
Sve ove poteškoće bile bi veoma olakšane uvodjenjem većeg broja polazaka u toku prometnih delova dana.
Komentari
Utvic Jelena 207/15 Uvodjenje novog reda voznje tako da 50-ica ide cesce kao i zamena autobusa. Obaviti i istrazivanje jer dosta ljudi preseda , pa po mogucnosti uvesti i druge linije.
Na ovoj liniji definitvno treba postaviti novije autobuse, svi su jako stari, cesto se kvare, klima ne radi... Takodje, autobusi treba da budu malo veci i redovniji.
Slažem se da treba uvesti više linija autobusa 50, ali i blago izmeniti rutu ovog autobusa. Naime, autobus prolazi kroz više saobraćanih gužvi u toku svoje vožnje, tako da dosta ljudi stigne da se nakupi na stanicama. Moguće je takođe uvesti još jednu liniju koja bi išla drugačije od 50-ice, ali bi rasteretila tu liniju.
Katarina Ilić, 261/16
Kompirovic Sara 1016/16 Svakako da treba uvesti dodatni broj polazaka, ali i poboljsati uslove u autobusima, jer cesto nije doobra obelezenost ili ne rade sva vrata ili nema klime.
Putanja kojom ide pomenuta linija 50 prolazi kroz nekoliko tacaka gde postoje guzve u saobracaju. Pojedini semafori koji prekratko traju na mnogim raskrsnicama te putanje prave problem, leva skretanja bez postojanja trake za levo skretanje, pa bi prosirivanje tih ulica moglo da bude resenje, kao i redukovanje semafora. Svakako da bi uvodjenjem nove linije slicne putanje i veci broj vozila na brzi nacin poboljsao situaciju sa kojom se suocavaju gradjani koji se voze ovom linijom.
S obzirom da su svi autobusi linije 50 veoma mali, mislim da bi trebalo postojeća vozila zameniti novim, većim, bolje opremljenim i sa klimom. Takođe trasa linije 50 je veoma dugačka i prolazi kroz zaista mnogo delova u gradu i samim tim gužva je neminovna, tako da bi rešenje moglo da bude i da se linija podeli na dve linije, na primer jedna koja će prevoziti od Banovog Brda do Trošarine i druga od Trošarine do Ustaničke. Svakako bi trebalo uvesti veći broj polazaka u toku dana, jer od svih linija gradskog prevoza 50-ci su definitivno najpotrebniji učestaliji polasci, kao i veća vozila.
Marija Bjelopetrović 396/16
Putanja linije 50 je veoma dugačka i prolazi kroz zaista mnogo delova u gradu i samim tim gužva je neminovna, tako da bi rešenje moglo da bude i da se linija podeli na dve linije. Takodje postavljanje novijih autobusa, koji ce se manje kvariti i biti udobniji.
Linija 50 je jedna od najproblematičnijih linija u Beogradu zbog svoje duge trase i reda vožnje koji se ne poštuje. MIslim da bi rešenje bilo uvesti više vozila na toj liniji i poštovati sam red vožnje.
Ivana Milićev 240-16
Ko god je nekada čekao 50-icu, mogao je da shvati da gužva u autobusu bude često i posledica neredovnih polazaka te linije. Pored predloga da se uvede više vozila na toj liniji, jedan predlog je da se poštuje red vožnje autobusa na toj liniji, kao i da se uvedu veći autobusi.
Zameniti postojece autobuse novim, uvesti cesci broj polazaka, pogotovo u jutarnjim i popodnevnim terminima.
Jedna od opcija bi mogla biti i deljenje trase na vise delova.
Linija 50 svakako je jedna od gradskih linija koje se svakadnevo koriste. Autobusi linije 50 neretko su puni i značajno odstupaju od predviđenog reda vožnje. Takođe ovo je jedna od retkih linija koja je toliko korišćena, a da nema novih vozila.Nabavka novih vozila bi značajno olakšala građanimakoji se svakodnevno prevoze ovom trasom.
Problem je u tome sto je 50 jedna od najduzih linija, jedina spaja Brdo i Konjarnik i sve usput, a pritom ne prolazi kroz uzi centar ili neku od velikih raskrsnica. Upravo zbog toga ogroman broj ljudi koristi 50 jer je to jednostavno jedini nacin da dodju od tacke A do tacke B bez presedanja. Zbog pojedinih deonica rute autobus mora biti kratak a ne onaj dugacak, sto je takodje jedan od uzroka guzvi u 50ici. Mislim da bi najrealnije resenje bilo reorganizacije kompletne linije kako bi ljudi imali alternative za te relacije.