Svesni smo mnogobrojnih problema kada je u pitanju gradski prevoz. Velike gužve, nerealizacija planiranih polazaka prema utvrđenom redu vožnje, kašnjenje na liniji, neprimereno ponašanje vozača ili kontrolora, tehnička neispravnost vozila su samo neki od njih.
Postoji mogćnost prijave ovakvih problema, popunjavanjem prijave na zvaničnom sajtu GSP-a ili telefonskim pozivom.
Postavlja se pitanje da li uopšte neko obraća pažnju na sve te pozive građana? Da li razmatraju prijavljen problem, da li teže ka njegovom rešavanju?
Kome i kako bi nezadovoljni građani trebalo da prijave nepravilnosti sa kojima se susreću svakodnevno?
Komentari
Smatram da bi resenje ovog problema u velikoj meri pomoglo da se poboljša funkcionisanje gradskog prevoza a jedno od rešenja bi moglo biti, da ukoliko osoba koja je poslala problem ne dobije odgovor na svoju prijavu u nekom određenom roku, da može da prosledi svoje nezadovoljstvo višim organima reda.
Resenje ovog problema bila bi prosta aplikacija kojom bi se obavestavala centrala gradskog prevoza o konkretnim problemima linija u datom prenutku. Takav vid informacija bi lakse i brze otklonio problem i mogao bi se koristiti za pohranjivanje drugih aplikacija koje regulisu guzvu u saobracaju.
Mislim da b gradjanska incijativa Facebook grupa kao što sam negde navela bila dobro rešenje, ali ipak da se ovako veliki i široko rasprostranjen problem mora rešiti od strane kompanije direktno i da bi građanjska peticija možda mogla da utiče.