Saobraćajne gužve, dolazak prepunih autobusa u koje ne možete da uđete i čekanje u kolonama i po nekoliko sati sve su češće situacije u Beogradu. Svaki dan njegovi stanovnici provode dosta vremena nekvalitetno zaglavljeni u saobraćajnoj gužvi. A da se ne spominje koliko živaca se izgubi razmišljanjem o tome šta se sada desilo, zašto je opet nastala gužva.
Veliki broj faktora utiče na zastoj u saobraćaju. Prvenstveno, loši vremenski uslovi dovode do promena na beogradskim ulicama. Kiša, sneg i magla dovode do značajnog usporavanja ritma vožnje iz opreza. Takodje, mogu dovesti i do sudara ukoliko se vozači ne prilagode stanju na putevima. Zatim, radovi na putu dovode do otežane regulacije saobraćaja. Često se desi i da pojedini semafori ne rade ili da nema nekog saobraćajnog znaka na neophodnom mestu. Ove probleme grad treba što pre rešiti.
Komentari
Uvođenje aplikacije ili bolje promovisanje postojećih aplikacija koje nas mogu adekvatno i pravovremeno informisati o ovim problemima može povećati pripremljenost građana na ove situacije u saobraćaju.
Podizanje svesti o pravilnom ponasanju u saobracaju. Bez koriscnjena telefona. Vise od 50 % vozaca na semaforima koristi telefon i ne krene na vreme sto porizvodi lancanu reakciju koja dovodi do saobracanje guzve.
Aplikacija koja u realnom vremenu prati i prikazuje gužvu na putevima
Podizanje starosne granice polaganja vozačkog ispita bi smanjila broj vozača. Ovim bi se takodje postiglo da su "novi vozači" zreliji, što bi dovelo do smanjenja broja saobraćajnih udesa.
Jedno rešenje je aplikacija koja vozača u realnom vremenu obaveštava o gužvi u saobraćaju. Drugo resenje moze biti uvodjenjem gradskog metroa čime bi se maksimalno smanjila guzva, isparanje štetnih gasova, zastoja.
Velika gerila marketing kampanja koja bi "digla" do sada pešake na google maps koji prikazuje gde je gužva u saobracau i na taj način možda bi korisnici gsp-a izabrali drugu kombinaciju linija do željenog odredišta. za vozače kampanjan nacionalnom nivou da koriste usluge kao što su google maps