U pojedinim delovima gradova Beograda semafori već duže vreme ne rade, čak i u okolini pojedinih studentskih domova i prometnih ulica i ništa se ne dešava povodom tog problema, bilo je dosta prijava ali grad nije reagovao, šta je sledeće? Da li bi peticija gradjana bila dobra stvar?
Jovana Drobnjakovic 22/16
Komentari
Potrebno je napraviti mobilnu aplikaciju koja će, na osnovu lokacije telefona i najbližeg semafora, prijaviti kvar nadležnoj službi.
Marija Panić 358/16
Peticija za uspostavljanje servisa koji bi bio stalno dostupan gradjanima je možda i najlakše izvodivo rešenje. Ovaj servis bi prikupljao pozive ili poruke u vezi pokvarenih semafora a davao bi olakšan uvid u te probleme.
Jakić Nikola 115/16
Predlog rešenja je izrada aplikacije kojoj će moći lako da se pristupi, bez prethodnog logovanja, a gde će postojati mogućnost obeležavanja tačne lokacije na mapi gde je uočen kvar, uz mogućnost dodatnog komentara. Naravno, nadležni organ bi bio u obavezi da vrši monitoring aplikacije na dnevnom nivou i na osnovu toga šalje ekipu na teren.
Mapa sa prijavljenim kvarovima bi bila javno dostupna i vidljiva svima, pa bi ostali korisnici ako već postoji prijava na datoj lokaciji mogli samo da "lajkuju" prethodnu prijavu i tim putem potvrde postojanje kvara. Možda bi to uticalo na službe da blagovremeno obavljaju svoj posao.
Ovo je problem kom se treba posvetiti jer može dovesti do brojnih sudara i nesreća u saobraćaju. Slažem se da je potpisivanje peticije dobra ideja, a takodje mislim da je jedna od opcija korišćenje aplikacije koja bi omogućila da građani prijavljuju probleme koje uoče na putevima grada(semafor koji ne radi, saobraćajni znak koji fali i sl.) i na taj način pomognu nadležnim službama.
Predlog rešenja problema je da se kreira aplikacija uz pomoć koje će nadlezni organiza imati uvid u stanje semafora na osnovu prijava stanovnika. Takodje mogli bi da prijave i druge probleme na putu (semafor koji ne radi, saobraćajni znak koji fali i sl.)