Iako je veoma prometna, do železničke stanice „Prokop“ saobraćaju tek dve linije gradskog prevoza, koje su pritom neredovne. To predstavlja veliki problem jer se vreme puta do železničke stanice nikada ne može predvideti. Pritom, upotreba drugih linija nije dobra opcija, naročito za one sa prtljagom, zbog nepostojanja čestih pešačkih prelaza kao i podzemnih prolaza koji nisu prilagođeni za kretanje sa prtljagom.
Komentari
Predlažem uvođenje novih linija koje će saobraćati do stanice Prokop i povezivati je sa većim beogradskim opštinama. Takođe, ove linije treba da imaju redovne polaske, ne više od 30 minuta između svakog polaska.
Potrebno je napraviti web ili mobilnu aplikaciju koja bi omogucavala svakom putniku belezenje i pracenje dolazaka autobusa tokom citavog dana,kao i uvodjene nove linije uz redovnije polaske.
Sofija Simovic 239/2016
Neophodno je uvođenje novih linija koje će biti učestalije i redovnije. Takođe, potrebno je težiti ka tome da se one povežu sa naseljenijim delovima grada, kako bi što veći deo putnika imao direktnu liniju do železničke stanice "Prokop".
Potrebno je uvođenje novih linija ili izmena postojećih koje će saobraćati u redovnim intervalima direktno do ove stanice.
Želežnička stanica Beograd centar je međunarodna, međugradska i gradska, kao i jedna od najprometniji železničkih stanica u Beogradu. Pored problema nepostojanja prateće infrastrukture koja bi učinila ugodnijim duže čekanje za putnike dužih relacija, evidentan je i problem nedovoljne integrisanosti u sistem javnog gradskog prevoza.
Da bi se ublažio ovaj problem, potrebno je reorganizovati deo javnog prevoza tako da više linija prolazi neposredno pored stanice. Poželjno je urediti parkiralište za bicikle, kao i omogućiti prevoz bicikala gradskim vozom. Aplikacija koja informiše o polascima/dolascima svih vozova iz/u stanicu kao i kašnjenjima u realnom vremenu bila bi od znatne koristi putnicima u smislu njihove organizacije.
Pošto je razmatrana i gradnja jednog kraka linije metroa koji bi prolazio kroz železničku stanicu, možda bi bilo korisno da se veći broj građana izjasni o toj varijanti i eventualno uputi predloge. U ovu svrhu bi se mogla koristiti crowdsourcing platforma otvorenog učešća i hijerarhijskog upravljanja.
Predlazem uvodjenje novih linija gradskog prevoza.