Gradski prevoz u Beogradu funkcionise po jako losem sistemu. Osamdeset posto stanovnika Beograda ne placa kartu, dok vecina firmi u kojima rade obzebedjuje nadoknadu za isti.Higijena je u prevozima, takodje, jako losa. Trebalo bi uvesti novi sistem (eventualno konduktere) u svakom od autobusa koji ce naplacivati karte. Takodje, neredovnost i mali broj vozila po liniji takodje predstavlja jako veliki problem za gradjane.
Katarina Mitic 1029/17
Komentari
Kako bi se ovaj problem rešio potrebno je uvesti drugačiji način funkcionisanja GSP-a kao i veće kazne. Međutim da bi se to uspešno uvelo potrebno je i da se poveća kvalitet usluge koju GSP pruža građanima. Način funkcionisanja koji bi mogao da bude primenjen jeste očitavanje karte na jednom ulazu, i nemogućnost ulaska u gsp vozilo ukoliko se nema karta. Na taj način bi postojao red funkcionisanja gsp-a i postojao bi veći budžet za ulaganje u isti.
Smatram da je jedan od mogucih nacina resavanja problema uvodjenje rampi na ulazu u autobus, koju je moguce proci jedino uz ocitavanje busplus kartice.
Trebalo bi i dodatno motivisati ljude da uplaćuju BusPlus, tako što bi postojale različite beneficije i popusti na nekim drugim mestima za one koji to redovno čine.
Jedno od resenja placanja karata je automatsko placanje ulaskom u autobus. Sistem bi bio zasnovan na ocitavanju kartic e koja je unutar vase torbe ili u dzepu odece. U slucaju da ne postoji dovoljno sredstava na kartici, javno obavestenje koje se ispisuje u autobusu kako bi odgovorna osoba mogla da reaguje, ili da osoba koja nije platila kartu pod utiskom javnog ponizenja napusti svojevoljno vozilo.