Bilo da je jutro, podne ili veče, postoje delovi prestonice i saobraćajnice na kojima su uvek manje ili veće gužve, na kojima će vam trebati mnogo strpljenja, ali i dodatno vreme da biste njima bezbedno prošli.
Bez obzira da li su u toku neki radovi, ili je jednostavno počela kiša, popodnevni ili jutarnji špic, ili je bio neki sudar, određene prestoničke saobraćajnice po pravilu su uvek prebukirane. Pa čak i onda kada na prvi pogled nema razloga za to.
U svojevrsne crne saobraćajne tačke, ne zbog udesa, već zbog konstantnih gužvi, spadaju skoro svi mostovi u prestonici i njihovi prilazi, Autokomanda, Bulevar despota Stefana, Kneza Miloša i u nastavku Takovska, autoput od Novog Beograda ka Dušanovcu.
Mali kapacitet mostova, odnosno prilaznih puteva, glavni su razlozi čestih zastoja na pojedinim saobraćajnicama.
Mima Jović 36/16
Komentari
Treba razmotriti uvođenje kružnih tokova na ovim mestima.
U deonicama puta u kojima je to moguće, treba izgraditi biciklističke staze i podstaći građane na upotrebu alternativnih načina prevoza u tim delovima grada.
Beograd bi se enormnih gužvi rešio izgradnjom metroa. Sve dok ta opcija ne bude moguća, veći broj građana bi u povoljnim vremenskim prilikama trebalo da koristi bicikl ili električni trotinet kao prevozno sredstvo. Izgradnja dodatnih biciklisičkih staza i staza za električne trotinete dodatno bi podstakla građane na ove vidove prevoza.