Skip to main content

Neredovni polasci

Podnеo natasa_345 na dan Pon, 04/13/2020 - 16:02

Ukoliko se često vozite autobusom u Beogradu primetili ste pojavu da čekate autobus duže od pola sata i onda nailazak 3-4 vozila u razmaku od nekoliko minuta od kojih 2 budu skoro potpuno prazna. Ovo se vrlo često dešava na liniji broj 18. Da li je ovo odgovornost samih vozača ili loš raspored vožnje?

Predložite moguća rešenja ovog problema.

Up
6

Komentari

AnaJ Pon, 04/13/2020 - 16:29

Mogle bi da se organizuju posebne linije autobusa koje bi bile samo za studente i eventualno srednjoskolce, cime bi se smanjile guzve u autobusima, prenatrpanost i samim tim njihovo zadrzavanje na stanicama, pa bi moli da stignu u predvidjeno vreme. 

Ana Jankovic 266/16

jana_kujundzic… Pon, 04/13/2020 - 17:24

Smatram da je za rešavanje ovog problema potrebno proceniti koliko je svaka od linija opterećena i u kojim časovima, tako da je moguće napraviti adekvatan raspored polazaka. Informacije o opterećenosti linija je moguće prikupiti putem društvenih mreža ili već postojećih aplikacija Moovit ili BusPlus.

ZBoskov Pon, 04/13/2020 - 21:26

Prvo je potrebno utvrditi da li je problem kašnjenja vozila do vožača ili lošeg rasporeda. S obzirom da često čekam liniju 33 na početnoj stanici primetila sam da retko kad vozači kreću na vreme. Možda bi bilo potrebno uvesti dodatne autobuse u špicu jer tada je i samo kašnjenje najčešće.

katarina_jovicic Pon, 04/13/2020 - 21:47

Kada se pogleda red vožnje za liniju 18, možemo da zaključimo da se vremena polazaka često ne poštuju. Predlog rešenja za taj problem je da se uvede stroža kontrola rada vozača gsp-a. Isto tako je moguće da informacije koje su nam dostupne nisu ispravne, možda zastarele, zato bi mogao da se napravi organizovaniji sajt, gde bi informacije o redu vožnje bile svakodnevno ažurirane.

rankovic_m Sub, 04/18/2020 - 12:45

Smatram da je neophodno utvediti koja je linija koliko opterećena i na taj način odrediti raspored i broj vozila angažovan na nekoj liniji. Takođe je čest slučaj da autobus dođe na okretnicu u odgovarajuće vreme ali odmah potom ode u garažu i tako nastaje kolaps. Bilo bi dobro da uvek ima nekoliko autobusa u rezervi i kad se desi ova situacija drugi autobus bude ubačen u saobraćaj.

Milica Ranković 379/16

viktor.st Uto, 09/01/2020 - 16:23

Kao što postoji kontrola za putnike, potrebno je uvesti kontrolu za vozače, koji će proveravati svaku okretnicu, i tako naterati vozače da krenu na vreme i tako pravilno rasporedili sve moguće polaske, da bi dobili optimalan broj ljudi u svakom autobusu. Takođe treba preispitati raspored polazaka.