Nakon rekonstrukcije saobracajnica u Beogradu, konkretno Bulevara Oslobodjenja, popravljena su ostecenja na kolovozu, promenjene su sine za kretanje tramvaja, a sto je mozda i najvaznije bilo na ovoj deonici, uradjena je rekonstrukcija kruznog toka Slavija.
U pogledau kretanja vozila ovo predstavlja veliki plus u odnosu na prethodno stanje na Slaviji, ali i dalje ne postoje unapredjenja i poboljsanja koja se ticu pesaka koji ucestvuju u saobracaju. Postoji nekoliko pesackih prelaza koja se nalaze oko samog kruznog toka, ali zbog njihove udaljenosti pesaci sve cesce pribegavaju prelazenju kolovoza van oznacenih prelaza i time ugrozavaju saobracaj, kao i sve ucesnike u saobracaju na Slaviji.
Na ovaj problem su ukazivale neke televizijske ekipe, ali bez prevelikog uspeha. Zbog dosadasnjih neuspesnih pokusaja da se skrene paznja na ovaj problem u saobracaju, potrebno je da se veca grupa gradjana okupi i zahvaljujuci svojoj masovnosti i aktivizmu skrenu paznju na ovaj problem i predloze resenje u vidu podzemnih prolaza slicinim onima kod Terazija i Autokomande, cime bi se saobracaj u ovom delu grada unapredio i bio bezbedniji za obe strane.
Marko Stevanovic 85/16
Komentari
Uvesti još dva pešačka prelaza, kao i podzemni prolaz poput onog kod Autokomande.
Stavljanje semafora čime bi se smanjila i gužva u kružnom toku
Predlog: Postaviti ograde gde pešaci uglavnom prelaze a da nije pešači prelaz. Postavljanje pametnih semafora i izgradnja podzemnog prolaza su takođe dobra opcija.