U današnje vreme izgradnja mostova je postala jako veliki problem, a idalje se ništa ne preduzima po tom pitanju. Najkritičniji jeste špic u jutarnjim časova kada svi idu na posao kao i popodnevnim kada se vraćaju sa posla.
Kao primer možemo navesti Pančevacki most na kom se stvaraju nenormalne gužve gde se u redovima čeka čak i po sat vremena. Potrebno je izgraditi još jedan most preko Dunava kako bi se gužve smanjile.
Komentari
Predlog za smanjenje gužvi jeste rasterećenje postojećih mostova izgradnjom novih mostova kao i izgradnjom metroa. Takođe potrebno je smanjiti sam broj vozila u saobraćaju ograničavanjem broja vozila po porodici, kao i korišćenjem aplikacija preko kojih bi se ljudi dogovarali oko zajedničkog prevoza.
Predlog za smanjenje gužve (upravo zato se dešavaju kada najveći broj učesnika u saobraćaju ide na posao ili se vraća se posla) jeste da se kompanije podstaknu da utiču na svoje zaposlene tako da zajedno idu na posao ukoliko žive blizu. Na primer, kreira se aplikacija gde koju će svaka kompanija koristiti interno gde će zaposleni označavati da li na posao idu kolima i u kom delu grada žive. Kako bi podstakli zaposlene da zaista i koriste aplikaciju, može se uvesti gejmifikacija gde će se svakom zaposlenom koji "podeli" prevoz sa drugima dodavati bodovi koji se nakon nekog vremena mogu iskoristiti za preuzimanje određenih vaučera (npr. za teretanu, masažu, kuglanje itd.). Na sličan način bi kompanija mogla motivisati zaposlene i da za dolazak na posao koriste alternativna prevozna sredstva (bicikl/električni trotinet). U ovom modelu bi uloga države bila da otvori konkurs za kreiranje ove aplikacije (poput takmičenja, otvoren za sve građane) i da kasnije obezbedi određene beneficije za kompanije na sličan način na koje ih kompanije obezbeđuju za zaposlene.