Najveći broj problema saobraćaja u Beogradu tiču se gradskog prevoza. Kao ključne nedostatke možemo izdvojiti loš kvalitet vozila, visoku cenu karata, neredovnost prevoza i nedovoljan broj vozila po liniji. Glavni efekat uvođenja BusPlus sistema trebalo je da bude poboljšanje postojećeg kvaliteta usluge, efiksanija naplata karata i smanjenje troškova funkcionisanja javnog prevoza. Umesto toga, i nakon implementiranja pomenutog sistema i dalje se zadržala loša naplata karata, česti konflikti između putnika i kontrolora, kao i uništavanje validatora i aparata za očitavanje karata.
Sara Plazić 157/16
Komentari
Građanima omogućiti pored prijave putem web sajta, prijave putem aplikacije, za nepoštovanje reda vožnje, uz redovan pregled takvih prijava, provera zašto nije ispoštovan red vožnje i obrada prijave.
Nikolić Marina 204/16
Problem bi se rješio uvođenjem skenera u autobusu gdje bi svaki putnik koji ne otkuca kartu pri ulasku alarmirao vozilo i sprječio ga da nastavi dalje. Ako bi putnik usao, a ne otkucao kartu, niko ne bi mogao da putuje.
Marko Milošević 238/16
Ugradnja senzora na svaka vrata vozila GSP. Senzori bi brojali putnike, odnosno njihov intenzitet korišćenja određenih linija, gde bi na osnovu podataka mogli uvesti dodatne linije.
Izmeniti red vožnje na osnovu broja očitanih kartica na aparatima u toku dana. Servis bi na osnovu tih brojeva davao predloge koje linije i u kom terminu treba pojačati kako se ne bi stvarale ogromne gužve u autobusima/trolama/tramvajima. Jedno od rešenja bi bilo da autobusi budi manji, ali da idu češće uz ulazak u autobus na vrata koja se nalaze pored vozača gde bi bio smešten i aparat za očitavanje, izlazak iz autobusa moguć je na drugim vratima. Time bi se svi putnici obavezali na plaćanje, ne bi bilo potrebe za kontrolorima, pa ni konflikata.